sâmbătă, 30 septembrie 2017

Mătase de septembrie





6 comentarii:

  1. sper sa ne bucuram cat mai mult de toamna! frumoase evantaiele acestea, am unul in apropiere!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Să sperăm că va fi o toamnă lungă și frumoasă! Îmi place foarte mult arborele de mătase, e adevărat, arată cel mai bine la mijlocul lui iunie, dar nici la septembrie nu e de lepădat. Mai ales când în zare se vede marea...

      Ștergere
  2. Credeam ca ti-am vazut matasea, dar m-am inselat... Este o alta! :D
    Frumos le-ai urmarit!
    O toamna minunata sa ai! Cu multe culori si arome!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Erau ultimele flori din arbore. Anul acesta nu mă așteptam să le mai prind, pentru că am ajuns destul de târziu la mare.
      Un octombrie de vis să ai!

      Ștergere