marți, 18 aprilie 2017

Și liliacul a-nflorit...






6 comentarii:

  1. E mult liliac si aici:
    https://www.youtube.com/watch?v=RaG-pniUMQk
    O saptamana plina de bucurii si lumina, tie si dragilor tai!
    Cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din „peisaj“ lipsește privighetoarea... Dar mai am liliac, alb. :)
      Un weekend cu soare și căldură!

      Ștergere
  2. Ce poze minunate am descoperit pe blogul tau! Dintre toate, acestea mi-au palcut cel mai mult. Ador liliacul si m-am delectat privind pozele pt ca de cand am plecat din tara nu am mai vazut liliac.
    Ai gradina plina de frumuseti!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc mult pentru vizită. Suntem bucuroși de oaspeți, iar grădina noastră virtuală este deschisă mereu și poți reveni când ți-e dor... de țară, de parfumul liliacului, de merii și cireșii în floare...

      Același liliac, dar mai tânăr cu câțiva ani, îl găsești aici: http://blogganduri.blogspot.ro/2014/05/parfum-de-liliac.html

      O noapte liniștită!

      Ștergere
  3. O altă floare frumoasă! Dar care floare nu e frumoasă?
    Culoare și mireasmă, un buchet plin de viață, așa cum e și PRIMĂVARA :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am intrat în luna mai, luna florilor. Să ne bucurăm de dărnicia naturii!

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...