miercuri, 12 septembrie 2018

Pe sub flori violet...



8 comentarii:

  1. Simplele și gingașele flori de câmp! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ...Și tocmai am aflat cum se numesc. Se pare că sunt cunoscute ca: arborele fluturilor, buddleia, liliac de vara...

      Ștergere
  2. Olá, passando para ver as novidades.
    Lindo!
    Continuação de boa semana.
    janicce.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Obrigado.
      Thank you very much for your visit and your kind words.
      Have a wonderful weekend!

      Ștergere
  3. Am ajuns mai tarziu la florile violet, dar m-au incantat!
    Oricum, nu cred ca le-am mai vazut, dar ar fi frumos de pictat! :)
    O duminica placuta si o saptamana usoara!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și pe mine m-au încântat, atât prin colorit, cât și prin fragilitate. De curând am aflat și numele acestor flori delicate, chiar li se potrivește... liliac de vară! [deși eu le-am descoperit la începutul toamnei... :) ]

      Să ai o săptămână plină de culoare!

      Ștergere