marți, 17 iulie 2018

Stâlpul înflorit






8 comentarii:

  1. Bunica mea avea casa îmbrăcată în gornițe. O splendoare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am avut și eu, în copilărie. Probabil de aceea am și rămas cu nostalgia lor. Nu mă pot opri să nu le fac poze. Iar imaginile de aici au fost surprinse într-un sat, din fuga mașinii...
      O vară minunată în continuare!

      Ștergere
  2. o planta minunata, trompeta sau luleaua turcului ii mai zice pe la noi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Are multe nume: Campsis radicans, Luleaua Turcului, Pipa Turcului, trompeta cataratoare, Trompeta de Virginia sau Trambita Cataratoare...
      Mulțumesc pentru vizită. Îți doresc zile senine!

      Ștergere
  3. Îmi place acest târâtor și le am în grădină. A fost frumos anul acesta. Cu respect.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și mie îmi plac foarte mult trompețelele. Dau un aer vesel locului.
      Multă sănătate și o vară minunată!

      Ștergere
  4. O zi superba de Sfanta Maria!
    Toate cele bune si frumoase! Cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumim, asemenea. O seara superbă, alături de cei dragi!

      Ștergere