duminică, 11 februarie 2018

Buchet de februarie







12 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Mă bucur atât de mult că vine primăvara! Ghioceii nu puteau lipsi de la deschiderea balului primăverii...
      Să ai o săptămână cu soare și bucurii!

      Ștergere
  2. O grămadă frumoasă de flori care sărbătorește primăvara. Cu respect.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doar sunt simbolul primăverii... :)
      Să ai o primăvară minunată!

      Ștergere
  3. Iar eu il vad in plina zapada! :) O fi bine?
    Cred ca da ! M-am incalzit putin!
    O primavara dupa dorinta, cu bucurii si sanatate! Cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De la o ninsoare la alta... Din mijlocul nămeților îți doresc o primăvară minunată (chiar dacă iarna a acaparat o bună parte a primei luni de primăvară)!

      Ștergere
  4. Stiam ca am comentat aici, dar cred ca am visat! 😃😃😃
    O primavara frumoasa, chiar daca orizontul e un pic alb, dar la cati ghiocei sunt aici, nici nu mai conteaza.
    Cu bucurii, cu sanatate, cu poze frumoase, cu dorinte implinite!
    Cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu, n-ai visat, ai fost în vizită pe la mine, dar eu am lipsit de acasă :)
      Măcar de acum încolo să ne bucurăm, așa cum se cuvine, de primăvară!
      Zâmbete și zile cu soare!

      Ștergere