miercuri, 1 noiembrie 2017

Mica murătureală





Iar aici, marea murătureală.  (◠‿◠)

9 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Nu, nu am pus. În schimb, îmi place la nebunie salata de sfeclă roșie cu hrean. :)

      Ștergere
    2. Voi incerca si eu combinatia asta!

      Ștergere
    3. Tocmai m-am aprovizionat cu sfeclă pentru o nouă salată...
      Nu uita de oțet...
      Să ai o seară liniștită!

      Ștergere
  2. Vad ca te-ai pus pe treaba serios! Si eu sunt fan sfecla rosie cu hrean. Parca e buna si cand ma doare gatul! :D
    Spor si la alte pregatiri "colorate", de toamna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hreanul e un remediu serios împotriva răcelii, așa că e bine-venit în tot felul de amestecuri. Dar combinația cu sfecla e cu totul specială.
      Un noiembrie cât se poate de colorat și ție!

      Ștergere
  3. da, este timpul pentru murături ! spor în activitate !
    multă sănătate îţi doresc !
    pupic !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc.
      Și ție, multă sănătate și putere de muncă!

      Ștergere
  4. Mulțumesc, murăturile au fost și foarte gustoase. :)
    Păcat că nu găsești hrean, sfecla cu hrean e atât de bună!... De ce nu iei de pe aici, când vii? Poate reușești să-l aclimatizezi acolo...

    RăspundețiȘtergere