sâmbătă, 16 septembrie 2017

Patrula de pe plajă















4 comentarii:

  1. Ce frumos i-ai surprins!
    Mi-e tare dor de mare. Anul asta nu am putut sa ajungem.
    Asa ca urmaresc pescarusii din Bucuresti... :D
    O duminica excelenta sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și noi am fost prinși toată vara... De obicei, ajungeam la început și la sfârșit de sezon, pentru că e mai puțină lume și ne putem relaxa.
      Am reușit să tragem o fugă în septembrie și am avut mare noroc, vremea excelentă și aglomerație spre deloc. Așa că am profitat de plaja aproape goală, de bunăvoința pescărușilor și de câteva meduze cam bezmetice...

      O ultimă săptămână de septembrie cât mai plăcută!

      PS. Și pescărușii de București au farmecul lor! Îmi delectează zilele... :)

      Ștergere