miercuri, 12 iulie 2017

Aventuri culinare (3)











Rețeta am luat-o de aici.   

10 comentarii:

  1. si eu fac destul de des, ne plac tare mult!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îi făceam simpli, rondele sau felii, fără adaosuri, doar ca să înlocuiesc cartofii prăjiți. În combinația asta au fost și mai delicioși.
      Weekend plăcut!

      Ștergere
  2. Minunat! Tot felul de idei in casuta ta!
    Cred ca a fost delicios!
    O duminica si cu alte delicii culinare! Cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc. A fost, într-adevăr, delicios. Și am mai experimentat pe aceeași temă... Am „profitat“ de vara caniculară și am căutat variante pentru a sta cât mai puțin pe lângă aragaz.
      Zile frumoase, pline de bunătăți!

      Ștergere
  3. Uau, arată chiar delicioși. Aș încerca și eu când or mai trece căldurile astea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt la fel de buni pe cât arată. Aștept impresiile după încercare (◠‿◠)

      Mulțumesc pentru vizită.

      Ștergere
  4. Răspunsuri
    1. Thank you very much. It was very tasty.
      I wish you a beautiful weekend!

      Ștergere