vineri, 3 februarie 2017

Amintiri dintr-o toamnă dulce






5 comentarii:

  1. Delicios este cu siguranță un tort de fructe. Cu respect.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am făcut clafoutis, dar cu struguri și prune.
      Un weekend frumos!

      Ștergere
  2. Mi-ai facut pofta! :D
    Nu am combinat vreodata fructele intr-o tarta! Si am mai invatat un cuvant nou: clafoutis!
    Nu auzisem pana acum. Sa aveti pofta!!!

    Un weekend excelent si... dulce!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este foarte ușor de făcut. După mine, cel mai bun clafoutis este cel cu vișine proaspete. Am încercat și cu fructe congelate, dar rezultatul nu a fost la fel de bun. Dar nu-i nimic, vine din nou vremea lor...
      O după-amiază veselă!

      Ștergere
  3. În general, fructele cu sâmburi merg bine. Am încercat și combinații de pere, banane... Nu m-au încântat prea mult. Varianta cu vișine proaspete îmi place cel mai mult, pe locul II fiind combinația prune-struguri.
    Abia aștept să se coacă!

    RăspundețiȘtergere