miercuri, 15 aprilie 2015

Răsfăț de cireș înflorit













8 comentarii:

  1. Superbe poze ai facut! A inflorit si ciresul meu din curte dar nu cred ca am sa pot face poze asa frumoase!
    Salutari!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc mult! Nu-i "vina" mea, e "vina" lui că e superb. Eu doar am reușit să-l surprind în frumusețea și liniștea lui, la ceas de seară, când nu se aștepta să fie vizitat de vreun paparazzo. M-a ajutat și blitz-ul. Un weekend minunat îți doresc!

      Ștergere
  2. Încă nu am înflorit cireșe și îmi place foarte mult vederea lor. Salutari.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Soon, the cherry blossoms will bloom there, in your town. The springtime will conquer both South, center and North of Europe, alike. I wish you sunny days and trees decorated like the brides. A wonderful weekend!

      Ștergere
  3. câta gingasie, câta puritate are aceasta floare! si cât de repede se trece... In curând va ninge cu petale de cires, va ninge-n toiul primaverii. Cât de justa este Hanami!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este. Va ninge cu petale. Si parca ar cere un haiku, cu 17 petale de poezie care sa-l celebreze in superba-i vremelnicie. Un weekend cu tot ce-ti doresti!

      Ștergere
  4. Frumusetea primaverilor noastre! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cat mai multe primaveri sa avem, ca, slava Domnului, corola de minuni a lumii e nespus de bogata. Iar primavara, in primul rand, ofera simturilor noastre abia dezghetate de stagiul hibernal rasfatul belsugului. Un sfarsit de saptamana cat mai frumos!

      Ștergere