luni, 17 noiembrie 2014

Cu puf galben ca de pui, vine toamna cu gutui...
















4 comentarii:

  1. ce fotografii frumoase! gutuile galben-aurii si fundalul albastru al cerului se combina armonios. Puful e semn ca fructele sunt parfumate si perfect coapte :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc mult. Simpla vedere a gutuilor îmi trezește, pe lângă amintirile copilăriei (gutuile care parfumau odăile bunicilor), și niște senzații olfactiv-gustative deosebite. Pur și simplu, e ca și când aș mușca dintr-o gutuie! ☺

      Ștergere
  2. Minunatii de toamna,amintiri ale copilariei...
    Atat gutuile cat si melodia mi-au trezit amintiri minunate.:)
    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc și eu. Mă bucur tare mult că ți-au plăcut. Amintirile frumoase, uneori chiar cu dramul lor de melancolie, sunt adevărate comori ale sufletului. Ce ne-am face fără ele? Amintirile frumoase dinspre trecut, speranțele spre viitor și mai ales prezentul: Carpe diem! ☺

      Ștergere